van moskou naar bangkok

Hua-Hin

18 t/ 24 Januari Hua-Hin

Na een bootreis van 1 1/2 uur op een woeste zee waar vele mensen zee ziek zijn geworden zijn we aangekomen in Chuphon,vandaar uit gaan we per bus (5 uur) naar Hua-Hin. Hua-Hin is een koninklijke badplaats ten zuidwesten van Bangkok, het is een oude gezellige badplaats met een mooi strandhet water iswel iets kouder dan op de eilanden. Er is hier een leuke avondmarkt en er zijn gezellige barretjes. Het weer zit mee we hebben vandaag heel de dag op het strand gelegen. Er zijn hier veel oudere mensen we voelen ons weer jong. We slapen in een hotel alles is hier iets duurder dan het noord oosten van Thailand. Het is hier erg gezellig de laatste 5 dagen brengen we nog door op het strand.

Dannog1 dag Bangkokkunnen wenog even gedag zeggen tegen onze Thaise vrienden. Enop 26 januari moeten we naar de luchthaven want op 27januariom00:45 vliegen we naar Caíro daar komen we om 05:55 aan vluchtnr.(MS 961)en dan vertrekken we weer om 10:10 en 27 januari om 14:00 zetten we weer voeten op Nederlandse bodem. Vluchtnummer is MS 757

Ronald

Om 14:00 sta ik met een Surrender Hrieps shirt klaar voor jullie :P:P :D

natasja

geniet nog maar even van jullie laatste heerlijke relaxdagen. Voor je het weet zitten jullie weer in de kou

Hugo

Hehe eindelijk! ik ben bijna verhongerd...voorzichtig eej en tot over 2 weken!

Broer

Het water is in Hua Hin iets kouder dan de eilanden? Wat leuk, pas op het einde van jullie tour vertellen je dat jullie een thermometer meegenomen hebben! Altijd handig moet je maar denken. Je kan eigenlijk niet zonder.
Als ik jullie verhaal zo lees is het misschien een idee om een no moon party te organiseren voor oudere jongeren in Hua Hin! Wellicht komen er dan over een paar jaar enkele tienduizenden oudere jongeren op af. Het strand vooraf behandelen met Agent Orange of zoiets om een strandvlooi vrij strand te garanderen is natuurlijk ook geen slecht idee.
We raken er hier trouwens net aan gewend dat jullie weg zijn, kunnen je dat niet nog een paar weken volhouden? Anders moeten we weer wennen aan het idee dat jullie weer terug zijn en, niet onbelangrijk, we zullen jullie auto voor de deur ook missen! Wanneer komen je jullie auto trouwens weer ophalen? Eerst even bellen aub. dan zullen we zien of het voor ons uitkomt.
Nou, deze zaterdag speelt jullie favoriete club Walcheren C4 uit tegen Wemeldinge. Elize raakt eindelijk zindelijk, het Aquaduct N57 is voor eind maart open en de benzineprijs is € 1,66 (ik heb jullie meermalen gewaarschuwd) en morgen ben ik een dagje in Grobbendonk.

Groeten
Thuisfront Vlissingen

sjaan

nog 5 dagen lekker genieten van het strand en warmte en dan terug naar het koude land ik wens je een goede reis terug en tot ziensdoei

nachtburgemeester

dat Surrender Hrieps '11 shirt moet nog gemaakt worden dus kijk niet raar op als het er nog niet is..

Rosemarie

Hallo!! Alvast een goeie terugreis gewenst!!

diane

Geniet nog ff van jullie laatste dagen daar! Een goede reis terug gewenst en Marco tot gauw!
groetjes Diane

Andre en Kees

Vakantie gangers, het einde nadert, gaat toch nog snel he. veel plezier de laatste dagen ,en een goede reis terug toegewenst. tot gauw. Groetjes.........

Broer

Ik ben vandaag nog in Grijpskerke geweest. Het was erg stil op straat. Wel kwan ik nog bekenden tegen: Jullie (schoon)ouders! Wat een feest.
Ik heb trouwens nog wat voor jullie gekocht: Een koelverse boerenkoolstamppot en een koelverse zuurkoolstamppot. Ze zijn kant en klaar op te warmen in de magnetron en zijn afgestemd op 1 persoon (daarom heb ik er 2 gekocht). Bij beide maaltijden zit een rookworst van Unox onder het motto: Beter 1 paard onder de tand dan 10 op het land.
Ronaldo kon gisteren niet spelen met jullie favoriete voetbalteam Walcheren C4. Ronaldo had een zware rug blessure opgelopen tijdens een kinderdisco op vrijdagavond. Hoe hij precies aan deze blessure is gekomen blijft onduidelijk. Maar hij is weer hersteld, kortom jullie hoeven je geen zorgen te maken.
Morgen moet ik weer naar Slough in Engeland, je kennen dit plaatsje omdat de opnamen van Politie op je hielen (RTL 7) hier onder andere plaatsvinden. Slough is een voorstad van London. We gaan met de auto. Ze rijden natuurlijk aan de linkerkant van de weg in Engeland, dat is wel wennen maar geen zorgen ik heb voldoende geoefend in Belgie.
Verder gaat alles z'n gangetje, ik heb een nieuw computerspel gekocht: Civilization 5, een zogenaamd Turn based strategy game. Je begint in de oertijd en moet een land opbouwen, je hebt daarvoor diplomatie, een goede economie, een sterk leger enzovoort nodig. Ik vind het erg leuk maar dit tot grote ergernis van Gail.
Ik moest nog zeggen van Ronaldo dat hij nog steeds blij is met zijn shirt. Begrijpelijk ook want hij krijgt niet vaak wat van jullie (en hij is niet de enige).
En, een liter Euro95 kost nu € 1,649. Alle Unox rookworsten zijn in de aanbieding bij de Albert Hein voor € 3,25 (2 + 1 gratis), nergens goedkoper!
Nou, dat was het wel weer.
Groeten van het Thuisfront Vlissingen

Henny en Arie

Allereerst een goeie reis terug naar Hrieps, je zullen het straks gaan missen,maar wat een reis zoiets vergeet je nooit meer, gaan je een zaaltje afhuren en dan een presentatie doen haha, nou lieve Roos en Marco , geniet er nog even van. tot horens Arie en Henny. p.s Marco de foto van jou en je Hrieps t -schirt op her rode plein was toppie!