van moskou naar bangkok

Bangkok

24 t/m 27 januari Bangkok

We zijn weer in Bankok de hoofdstad van Thailand. Bangkok is evengroot als de provincië Utrecht alleen iets meer inwoners ongeveer8 miljoen. Elke keer wanneer we in de bus zitten zien we weer wat nieuws de stad leeft 24 uur per dag. We hebben de laatste souveniers gekocht en gaan ons opmaken voor naar huis. Jammer hoor het weer is hier zo goed we zullen het missen. Onze vrienden hebben we gedag gezegten ze hopen dat we weer snel terug komen. Dat hopen wij ook.

We bedanken iedereen voor de leuke reacties op onze weblog en het volgen van onze reis

Wat heeft bij ons het meeste indruk achter gelaten:

Het meest interessantst was natuurlijk de treinreis van Moskou naar China

China is voor ons een land om nog eens te bezoeken daar was zoveel te zien en het land is zo groot 3 weken is echt te weinig

Het tweede land wat in ons hart zit is Cambodja, de mensen zijn zo vriendelijk en het massa toerisme is hier nog niet door gedrongen

In Thailand hebben we bijna elke plaats aangedaan die langs de spoorlijn ligt dit was erg leuk om te doen. We hebben de eilanden bezocht en 2 badplaatsen maar het mooiste strand was Sihanouk Ville in Cambodja

Jeffrey

Hoi wereldreizigers,
Ik wens jullie een hele goede terugreis en tot gauw.
Ps: als je in nederland aankomen trek dan alvast je regenjas aan!

san- alex

goeije reis terug....hebben julie dike kleren bij .het zal wel tegen vallen terug in nederland hier is het nog dikke jassen weer.......

Plonus en Sanny

We wensen jullie goede reis naar huis.
Welkom in Grieps waar het gewone leventje weer begint.
Groetjes
Plonus en Sanny

eric jacobse

hoi rakkers,
zit het er alweer bijna op.misschien nog een paar weken thuis alles even verwerken en fotoalbums vullen voordat jullie weer naar het werk moeten.zal niet meevallen na al jullie avonturen.maar gelukkig went alles snel.fijne reis terug mensen. groetuh van de neuzen.

Leon

Ja, alles is al geschreven, maar ik doe toch nog even een berichtje. Ik vond het leuk ´met jullie mee te reizen´ en heb genoten van de verhalen en de foto´s. Marco je zult wel veel te vertellen hebben als je terugkomt op het werk. Ik wens jullie een hele goede terugreis, en Roos, leuk je te hebben leren kennen, haha!

Broer

Het is echt droevig. Jullie proberen echt tot het laatste moment iedereen te verwarren. Bangkok heeft namelijk 9.100.000 inwoners. En zo groot als de provincie Utrecht? OK, hoe groot is de provincie Utrecht dan? Ik begin er steeds meer in te geloven dat jullie alleen in Centerparcs zijn geweest...
Verder heb ik nog goed en slecht nieuws: Het goede nieuws is dat de otter weer terug is in het westland, het slechte nieuws is dat diezelfde otter is platgereden op de N11. Wat doet een otter ook op een provinciale weg?

Maar goed, dat was het wel weer.
Groeten
Broer, schoonzus enzovoort uit Vlissingen

JIB_JIB

^________^ Hello Marco & Roos

thank you for comming my home land. hope to see you again as soon as possible ^^

Bert Strijk.

Wanneer gaan jullie weer met vakantie?

Welkom thuis.
Wij hebben genoten van de digitale reis.
En dat zullen jullie straks ook weer doen.
Dit is niet te vergelijken met vroeger met foto's in een schoenendoos.
Gr Bert en Coby.

raymond van cappellen

hallo,
ik heb van jullie een reaktie ontvangen, waarin jullie vroegen om mijn mooiste plekjes, op jullie site te zetten, maar dat gaat niet, want de server kan de site niet vinden.