van moskou naar bangkok

Krabi

06 t/m 08 januari Krabi

Na een reis van 12 uur in de slaaptrein van Bangkok naar Suratani en nog eens 4 uur per bus en tuktuk zijn we dan eindelijk aangekomen in de badplaats Krabi.Maar helaas we kwamen aan met regen.Deze trein hebben wij 20 jaar geleden ook genomen, maar toen was deze nog als nieuw.(zie foto's) We zitten nu in een resort (300 bt=7,50 euro) en maar 1 minuut lopen van het strand.Het is zoals overal hier prachtig helder water met allemaal eilandjes als uitzicht.Hier blijven we 2 nachten en dan vertrekken we of naar de oost kust of naar de west kust, om de eilanden te bezoeken. Ligt aan het weer. Hier regent het in de morgen en s,middags is het droog.Dus we hebben besloten om toch maar naar koh Samui te gaan we hopen op beter weer. De prijzen zijn een stuk gestegen in de laastste 20 jaar maar voor nederlandse begrippen nog steeds goedkoop.

Broer

Behalve van nesofilie denk ik dat jullie van die treinen aldaar ook volledig gedesorienteerd raken in tijd en plaats. Ik wil jullie er even op wijzen dat jullie al aan de westkust van Thailand zitten, kortom je hoeven daar niet meer heen, je zijn er al.
Verder nog wat nieuwtjes, de aardappelprijs ligt rond de € 24 de 100 kg. De benzineprijs is vandaag € 1,64. (Vergeet niet dat we de laatste dagwaarde gebruiken voor het verrekenen van de door mij gekochte benzine), de Ierse werkeloosheid loopt op naar 13,4% en, Thailand gaat 30.000 ton Palm Olie importeren uit Maleisie. Er is een tekort in Thailand aan Palmolie; dus zoveel mogelijk palm olie kopen want de prijzen zullen stijgen!
Trouwens voor ik het vergeet; weet je wie er ook aan nesofilie leed? Dat weten jullie natuurlijk niet; dat was de veel te vroeg overleden Boudewijn Buch.

Groeten van het Thuisfront Vlissingen.

Ko en kirsten matthijsse

Wat een verhalen zeg daar moet ik nog eens goed voor gaan zitten. Jullie doen naast veel genieten ook veel goed werk voor de inwoners TOP! Geniet ervan deze laaste 19 dagen ik zie je wel weer in Simnia, of op één of ander café.