van moskou naar bangkok

Goudvis vangen Beijing

Reacties

Reacties

Bert en Coby.

Omdat ik een keer in Singapore geweest ben kan ik mij de geur voorstellen van de dorpen en gemeenschappen plus jullie foto's en video's, dan is jullie repotage bijna live. Of je zelf aanwezig ben.

Met de goudvissen wilde ik ook proberen, maar dat vind de reiger niet leuk, die denkt dat hij/zij het alleen recht heeft in onze vijfer.
Nou geniet verder van jullie trip, ik doe het via internet hahaha.
Gr Bert en Coby.

Broer en aanhang

Hallo daar,

Gail wil een aquarium, wellicht dat je een paar van die goudvissen mee kan nemen. Graag een beetje wintervaste.
Verder wordt de benzine situatie van jullie auto nijpend; maak snel wat geld over; een liter Euro95 kost nog steeds € 1,57. Voordat je het weet is het weer duurder.
Ik zet vanavond mijn schoen weer in de hoop dat Sint vanavond wel aan me denkt.

Groetjes
Broer, Gail, (Peet)kinderen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!