van moskou naar bangkok

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

marco

Rosemarie

Zo, Marco en Roos, wat een mooie site, dat beloofd veel lees en kijkplezier de komende maanden! Als ik dat zie begint het toch wel érg te kriebelen om er ook weer langdurig op uit te gaan!!! Ik wens jullie alle mazzel!

Tante Annie en oom Han

Van je vader kregen we het adres van je site en natuurlijk gaan we die volgen. Te meer omdat je vader en ik jaaaaren geleden ook al eens over die reis hebben gedacht. Verder dan denken zijn we echter niet gekomen. En nu denken we er zelfs niet meer over.
We zijn echt benieuwd en wensen jullie veel plezier.

pa en ma

wij hebben jullie fotos gezien leuk hoor dat het zo kan.jullie krijgen 200 fotoruimte van ons bet.via ome han.want ik kan niet thuis bankieren veel plezier.

Sanny en Plonus

Wat heb ik genoten van jullie mooie foto,s
schitterend.Dan is het hier maar saai.
Pas op met eten he? en geniet van alles.
Groetjes

sjaan

ik heb je fotos gezien .je beleven daar van alles .pas op voor de rus .je zijn bijna op de helft van van je uitje .geniet er nog van groetjes.