van moskou naar bangkok

Koh Chang (Thailand)

23t/m27 december Koh Chang (Thailand)

Ten eerste willen we iedereen prettige feestdagen toe wensen en iedereen bedanken voor de felicitaties.

We zijn aangekomen op een tropisch eiland in de golf van Thailand.Het is hier wederom 35graden.Het kerst gevoel is hier wel wat minder.We zullen alleen geen moeite hebben met de nieuwjaars duik volgende week.Koh Chang is best een groot eiland met een heleboel kleine eilandjes er om heen. Er is alleen niet zo veel strand.Je zit vlak aan het water met je stoel en drankje.Het is wel erg bosrijk met watervallen en olifanten.Het wordt ook wel olifanten eiland genoemd.Vandaag hebben we een boot tocht gemaakt naar 4 eilanden.Hier hebben we gesnorkeld en gezwommen.Het is alsof je in een zoutwater aquarium zwemt.Kristal helder water waar prachtige gekleurde vissen zwemmen en mooie koralen te zien zijn.Aan boord kregen we een heerlijke maaltijd.We blijven hier nog 2 dagen om dan met de bus naar het toeristische Pattaya te gaan.

Reacties

Reacties

Marijke

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Roos en Marco ook natuurlijk, tegelijkertijd fijne kerstdagen ,niet echt een kerstgevoel denk ik! Hier hebben we een witte kerst,dat is wat anders dan de 35 gr. bij jullie!Gaan jullie de jaarwisseling ook vieren? Enorm wat jullie allemaal gezien hebben en waar jullie allemaal geweest zijn!Het zal toch wel even wennen zijn als jullie reis voorbij is en je moet s'morgens vroeg weer op Simnia zijn! Nou luitjes geniet er maar lekker van ! Een warme kerts groet uit een koude Lepelstraat, Marijke

els en frans

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag van gisteren roos en marco natuurlijk. Het is heel veel wat jullie zien en gezien hebben in jullie reis en geniet van.

marjan saman.

IK WENS JULLIE FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GOEDE JAARWISSELING.JULLIE BELEVEN EN ZIEN WEL VEEL ZEG HARDSTIKKE LEUK.GENIET ER NOG MAAR EVEN VAN, HET IS HIER KOUD EN GLAD. GROETEN VOOR JULLIE 2 VAN MARJAN.

Andre en Kees

Roos nog hartelijk gefeliciteerd en nog vele.Marco jij ook met je vrouwtje ;aan jouw de eer 6 maal een dikke pakkert van ons. Groeten.....

Broer

Nou, weer een berichtje van het Thuisfront.
In het kader van de kerstgedachte heb ik een week geleden zo'n zak met pinda's gekocht voor de vogeltjes. Ze hadden me verteld dat de vogeltjes moeite zouden hebben met het vinden van voedsel. Wat denk je, na een week nog geen pinda opgegeten. Dit was dus ook de laatste keer dat ik iets voor die beesten gekocht heb.
Wat las ik nu? Gaan jullie naar Pattaya? Gaan je toch nog wat aan cultuur doen in Thailand? Het is geweldig.

Wij gaan ok wat aan cultuur doen, we gaan naar Koudekerke op Schouwen Duiveland.

Groeten uit het verre Vlissingen en veel plezier in Pattaya!

Barbara Francke

Ha Roos en Marco,

Wij wensen jullie een heel gaaf 2012!!!
Remco had ook niet echt het kerstgevoel. 1ste kerst lag hij met een voedselvergiftiging op bed; een slechte oliebol. En nee, die hadden we niet zelf gebakken. Gelukkig heeft het maar 1 dag geduurd en is hij nu alweer volop op de been.

Groeten, Barbara

Barbara Francke

En natuurlijk ook een fantastisch 2011!!!

Carla en Ben

Tsonge jonge. (Klinkt lekker oosters). Wat hebben jullie al veel gedaan en gezien zeg. Het bezoek aan jullie site is een avondvullend programma! Geniet nog lekker verder. Fijne jaarwisseling daar in het oosten!

Broer

En weer een bericht met meerwaarde uit het verre Vlissingen.
De pinda's die in mijn tuin hangen zijn nog steeds niet aangevreten. Als er binnenkort zangvogels in Nederland uitsterven verbaast me dat niets, ze vragen erom.
Verder hebben Ronaldo en ik gekookt gisteravond. Er stond Spicy roergebakken boerenkool met worst op het menu; een gewaagde combinatie tussen de Surinaamse en Nederlandse keuken dacht ik zo. En spicy was het, de vlammen schoten uit mijn oren. Vanavond ga ik weer koken (jawel) en staat er Ketjapkip met pittige sinaasappelkoolsalade op het programma. Hoe verzinnen ze het.
Nou jullie moeten nu wl in Pattaya zijn, een lieftallig klein vissersdorpje als ik het goed begrepen heb. Ik ben benieuwd of jullie wat kunnen vangen!

Doe iedereen de groeten in Pattaya van het Thuisfront Vlissingen

diane

Marco en Roos, wat beleven jullie toch veel! Ik ben een trouwe fan van jullie en lees iedere keer jullie verhalen en bekijk de foto's.
Hebben jullie een beetje leuke kerst gehad, in ieder geval vast een stuk warmer dan het hier was!
Alvast een goede jaarswisseling en een gezond en gelukkig 2011 toegewenst
Groetjes diane

eric jacobse

people of the forest. wij wensen jullie alvast een geweldig 2011 toe. wij gaan een paar dagen naar alkmaar.have fun.groetuh van de neuzen.

Helen & Maureen

Hoi Marco en Roos, vanuit een mistig Domburg willen we jullie alvast een spetterend en knallend 2011 toewensen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!