van moskou naar bangkok

Sihanouk Ville

19 t/m 23 december Sihanouk Ville

We zijn aangekomen in de badplaats 'Sihanouk Ville' in het zuiden van Cambodja.Het lijkt op Pattya van 20 jaar geleden, allemaal barretjes en restaurants aan het strand.Het is hier best rustig en er zijn niet zoveel toeristen.Het is hier prachtig weer en we denken dat we hier nog wel even blijven, heerlijk onder de parasol op ligbedden naar de ondergaande zon kijken. Alleen worden we om de 5 minuten gestoord door verkopers die over het strand lopen met eten en drinken en mensen die zonnebrillen verkopen,armbandjes,pedicureen er was zelfs een schoenmaker op het strand.En er zijn ook veel bedelende mensen.Het is hier wel zo als de rest van Cambodja als je op straat loopt komt er om de 5 min. een Tuktuk naar je toeen die vraagt of je mee wil rijden. We zijn nog naar de Hotel school geweest van 'Don Bosco' die wordt gerund door weeskinderen om Pater Visser te bezoeken (oude kennis) die zijn hele leven geeft voor de armemensen. Wewillen nog een eiland bezoekenwat hier voor de kust ligt.

Hugo

Hey wereldreizigers! het gaat weer lekker als ik het zo lees! en maar vakantie vieren en wij maar werken...nou ja en af en toe een feestje dan...OTE in american was TOP de tent stond helemaal vol!! verder nog steeds slecht weer hier al een week alleen maar SNEEUW BAH BAH BAH....nou voorzichtig doeeeeeei

Henk

Hey reizigers.
Hoe meer ik jullie verhalen lees, hoe meer ik jaloers word. De sneeuw hier is heerlijk, maar ik was toch liever met jullie op reis. Geniet er van

Henk

Tanneke en Cees

Hallo, Roos en Marco,
Allereerst bedankt voor jullie Kerst- en Nieuwjaarswens. Vanuit een winters Nederland voor jou Roos, en natuurlijk ook Marco, van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen. Toch wel bijzonder om zo'n kroonjaar te vieren midden in een prachtige omgeving, met mooi weer en midden in de vakantie!
Goede dagen toegewenst en tot weerziens.
Tanneke en Cees

Broer

Stonden we vanochtend bij jullie aan de deur om Roos te feliciteren is er niemand thuis!! Dat hadden jullie ook wel eens kunnen vertellen.
Maar goed, dan krijgt Roos haar kado (Ja, wij kopen wel kadootjes voor jarigen!) wel later als jullie terug komen uit Centerparcs.
Verder weining nieuws, behalve dat vandaag Walcheren C4 weer niet speelt.

Groeten uit een zonnig Vlissingen
Het Thuisfront Vlissingen

theo en Ma.

Roos.
Vanuit de overblijfselen van de sneeuw hier .wensen we jou een heel fijne verjaardag toe.
Je zijn wel ver weg maar je ziet er wort toch aan jullie gedacht. Liefs en groetjes Ma en Theo.

sandra

Roos en Marco ook, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Een hele fijne dag verder en we zullen vanavond op je toosten.

Groetjes van Bert,San,Aniek en Stefan

Bert en Coby.

Hai Marco en Roos.
Het blijft echt leuk de verhalen/foto's/video's.

Nou Roos, wie had ooit gedacht dat je jouw verjaardag in zulke pravchtige omgeving zou vieren.
Van harte gefeliciteerd.
Allebei prettige kersdagen en jaarwisselling.
Gr Bertus en Coby.

Plonus en Sanny

Roos
van harte Gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag met Marco.
Goede Kerstdagen en een goede jaarwisseling die anders dan anders zijn zal.
Groetjes
Plonus en Sanny

lia en jacques vd grift

Hoi Roos en Marco

alleerst gefeliciteerd met de verjaardag van ROOS

wij genieten volop van de schiterrende verhalen foto's en video's die jullie met ons willen delen van jullie geweldig reis avontuur

de hartelijke groeten en nog een geweldigew voortzetting van jullie reis

Lia en Jacques

Stefan en Jessica

Van Harte Gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag.
Goede kerstdagen en een prettige jaarwisseling.

Groeten Stefan, louise, Eva, Sjef en Jessica

Eddy en Wilma

Roos van harte gefeliciteerd en fijne dagen en een geweldig 2011 nog veel reis plezier groetjes