van moskou naar bangkok

Battambang

15 t/m 16 dec Battambang

De enigste attractie in dit slaperige stadje is het Bamboo treintje. Dus daar kwamen we dan ook voor. Gelijk bij aankomst zijn we met de tuktuk naar het Bamboo treintje gegaan. Je zit op een bamboo vlonder met 4 treinwieltjes deze worden aangedreven door een grasmaaier motor heel appart. De rit was 14 km en loopt over de spoorlijn (deze is niet meer ingebruik voor de normale trein). Als je een tegenligger hebt dan moet alles van de rails en als de ander voorbij is gaat alles weer op de rails. zie video. De Bamboo trein rijd nog best wel hard, we zijn naar een dorpje gereden waar net een bruiloft aan de gang was. En nog een steenfabriek bezocht.De volgende dag zijn we uit ons keurige hotel vertrokken richting Phnom Penh de hoofdstad van Cambodja. (5 uur bussen)

Broer

Blijdschap in huize Vlieger. Ongecontroleerde emoties! Nee, geen benzinegeld, maar wel een heuse Kerstkaart met daarop de afbeeldingen van Suske en Wiske, nee, Zwager en zus op een hoop oude stenen. Vrijwel zeker ergens in het buitenland en niet in Poppendamme zoals we eerst dachten. Hoe verzinnen jullie het!
Je moeten nu wel in Phnom Penh zitten, vergeet niet een kopje koffie te nemen in het Capitol Guest House aan 182 street, toen het enige! Guest House in de stad, ik heb er 6 maanden gezeten. Ik zat in kamer 108 (misschien leuk om te weten). Ik huurde die kamer voor $ 120 per maand inclusief was.
Neem een Angkor biertje op mijn kosten!

Groeten uit een zonovergoten Vlissingen
Johan

Erik en Karin

Ha die luitjes, Erug leuke verhalen en foto's.
Jullie hebben het maar mooi voor elkaar.....
Wij hebben jullie kerst kaart ontvangen, bedankt!

Wij wensen jullie ook prettige feest dagen en het beste voor 2011.

Een dikke knuffel van de kinderen, en de groentjes van ons.

Sanny en Plonus

Hoi Rozemarie en Marco
Heb net de video's bekeken heel leuk ,wat maken jullie veel mee. Een schitterende reis hebben jullie.
Bedankt voor de kerstkaart mooi!!!!
In Nederland is het een chaos heel veel sneeuw gevallen.Bij ons niet veel.
Veel plezier verder
Groetjes
Plonus en Sanny

Bert Strijk

Ook de kerst/nieuwjaarskaart ontvangen, namens Coby en je ouwe oom hartelijk dank.
Ik heb een digikerst/nieuwjaarskaart naar jullie mail verzonden. Hopelijk komt die an ivm ik heb verschillende mail adressen van jullie.

Verder erg leuk de verhalen en foto's met video. Alles gaat in de Marco/Roos map.
Zeg geniet verder dit pakken ze jullie niet mer af.
Gr Bert en Coby.

Andre en Kees

Brrrrrrr wel koud 25gr we hopen dat het snel weer warmer word. bedankt voor de kaart. hier ligt een pak sneeuw van ruim 20 cm . ik hoef er toch niet meer door heb 3 weken vakantie lekkerrrrrrr. de foto"s vallen niet tegen voor een video camera ga zo door. tot gauw Groetjes......

eric en angelique

Wat hebben jullie al veel gezien !!! we volgen de fotos en verhalen. bedankt voor de kerstkaart jullie ook plezierige kerst en gelukkig nieuwjaar gewenst, tot over een paar weken groeten !!!