van moskou naar bangkok

Cambodja (Poipet)

11 t/m 12 december Cambodja(Poipet)

We zijn aangekomen in Cambodja. Ja het is een heel ander land als Thailand.Het lijkt op Thailand 20 jaar geleden.De grensovergang verliep wederom vlekkenloos.We liepen door Las-Vegas naar de Cambodjaanse grens.In dit stukje niemandsland staan enorme casino's en hotels.Wij hebben een hotel precies naast de grenspost.Het lijkt wel of het hier nog warmer is dan in Thailand.Er lopen hier veel bedelende kinderen in hele smerige kleding,ze vragen om dollars maar wij geven ze snoepjes en dan zijn ze ook tevreden.Het eten is niet altebest tot nu toe,er staat namelijk ook hond van de BBQ op de menulijst.(zie foto).We zijn gelijk op zoek gegaan naar de school 'Grijpskerke' (opbrengst bazaar).We hebben wel een andere school van Don Bosco gevonden maar nog niet de goede.De wegen hier zijn verschrikkelijk,ze doen hier echt helemaal niets aan onderhoud.

Puck & Erik

Hey wat leuk dat jullie nu ook in Cambodja zijn... Wij ook namelijk! We vertrekken de 15e naar Siem Reap en verwachten daar een tijdje te zitten. Als jullie het leuk vinden zouden we een hapje kunnen eten samen, even reisverhalen vergelijken.
Via onze site (www.erikvermeer.nl) kunnen jullie een berichtje sturen als je wilt.
Groetjes!!!

Martin en jacobine

Nog steeds leuk om jullie te volgen. Ik mis alleen jullie kerstkaart. Het is namelijk altijd de eerste kerstkaart die we ontvangen. Nu alvast voor jullie, hele goede kerstdagen en
het allerbeste voor 2011! Met nog veel reisplezier!
Groeten Martin en Jacobine.

martin en jacobine

Wat leuk! een kerstkaart van jullie bij de post!! 'k Mocht er nog wel wat van schrijven...... Thanks!
Martin en Jacobine.

Mirella

Hoihoi, jullie kerstkaart is aangekomen op Simnia!!!

groetjessss

Bert en Marieke

Ook van ons een bedankje voor jullie kerstkaart.
Leuk om de verhalen, foto's en video's te lezen en te bekijken.
Goeie reis verder.
Moest ook de groeten van Christel doen.

Doeiiiiiii.

Broer

Alhoewel we nog geen kerstkaart van jullie ontvangen hebben is ons geduld zoals met veel dingen erg groot. We hebben wel een kerstkaart naar jullie gestuurd. We horen wel of de kaart aangekomen is.
Kijk ook eens naar jullie gewone e-mail want ik heb nog geen reactie gehad.
Verder belangrijk om te melden: Jullie auto staat nog steeds voor onze deur en er is een nijpend (ik vertel eigenlijk niets nieuws) gebrek aan benzine. Komende zaterdag speelt Walcheren C4 tegen Domburg C1. (Altijd lastig).
Mijn trip naar Dubai gaat niet door en zit ik nog steeds in gesprek over Suid Afrika. Wel ga ik komende donderdag naar Grobbendonk (Belgie).
Elize en Ronaldo zijn nog steeds erg blij met jullie kadootjes. Ik wacht wel nog steeds op mijn verjaardagskado (ik was jarig (zoals elke keer de afgelopen 43 jaar) op 28 september). Maar zoals eerder gezegd is ons geduld van bijna onmeetbare omvang.
Nou, doe de groeten aan iedereen in Siem Reap, (Heb er 4 maanden gewerkt) en een veilige reis naar de stad der steden: Phnom Penh (Heb er 6 maanden gewerkt).
Groetjes, Broer, Schoonzus, Gabriela, Ronaldo en Elize.

Marijke

Hallo Roos en Marco,
Bedankt voor jullie kaart,hebben jullie ook nog tijd om al die kerstkaarten te schrijven?? Ik moet er nodig ook mee aan de slag. Jullie zullen vast geen kerstgevoel hebben in zo'n totaal andere omgeving. al die indrukken staan ver van de kerstboom denk ik. Hier worden de kerstverlichtingen steeds vroeger uit de kast gehaald zelfs al voor Sinterklaas. Mooie reis verder , ik blijf jullie volgen! Groetjes, Marijke

corrie en lo

Wat een indrukken om jullie verslagen te lezen. Om ze zelf mee te maken moet geweldig zijn. Knap hoe jullie alles kunnen verwoorden. Bedankt ook voor de kerstkaart, wat een verrassing, heb nu weer een bizondere postzegel uit Thailand bij de verzameling. Nog een heel goede reis verder en een mooi kerstfeest en goede jaarwisseling gewenst.
Corrie en Lo

corrie en lo

Hallo Roos en Marco
Bedankt voor de kerstkaart. Leuke postzegel voor mijn verzameling. Wat een belevnissen allemaal. Knap dat jullie in de verslagen alles zo goed kunnen verwoorden. We hopen dat jullie ook een goede kerst zullen hebben en een knallende jaarwisseling.
Corrie & Lo