van moskou naar bangkok

Nong Khai

4 t/m 6 december Nong Khai (Thailand)

Het duurde even maar we hebben niet in elkguest houseinternet. We zijn weer in Thailand in Nong khai. We zijn via de Friendship bridge de grens overgegaan deze grens overgang tussen Laos en Thailand verliep vlekkeloos. Je kan hier op verschillende manieren de grens over . Per trein, bus, te voet of fiets. DeBoulevardis hier echt prachtig en je kijkt zo naar de overkant naar Laos.We hebben fietsen gehuurd om de stad te verkennen, het is een vrij rustige stad aan de Mekong rivier.We zijn weer naar de markt geweest en nog wat tempels bezocht. We waren op tijd om de verjaardag van de koning mee te maken, maar alles was te doen in Bangkok. Het is anders dan in nederland waar heel het land feest viert, hier was alleen wat vuurwerk te zien. We wisten dat er nog een kennis van ons woonde in deze plaats en op de laatste dag stom toeval kwamen we hem tegen,hij was zeer verrast om ons te zien hij woont alweer 5 jaar in Nong Khai (de groeten aan pa en ma) Dit was erg leuk. De volgende dag hebben we de trein gepakt richting Khon Kaen

Stefan en Jessica

Ha luitjes,
Echt leuk om jullie reis verhalen te lezen en foto's te bekijken.
Veel plezier en een goede reis verder.

Na een tijd hebben we je vader en moeder weer eens gezien op de verjaardag van hun broer en zwager.

Geniet!!
Groetjes Stefan en Jessica, Louise, Eva en Sjef

Broer

Wat een mooi verhaal over Nong Khai, we genieten er met teugen van!
Ik verbleef indertijd regelmatig in het Bun Therng Ghitt hotel in het centrum van de stad. Goedkoop en dus gedeelde toiletten/douches (douche is een groot woord, een bak met water en een kannetje is een betere omschrijving). Wel was er vanuit de douches/toiletten een fantastisch uitzicht over de Mekhong!

Groeten
Broer, Gail , meisjes en jongen