van moskou naar bangkok

Cha-am (Thailand)

10 t/m 14 november Cha-am

Na een treinreis van 4 uur zijn we aangekomen in de badplaats Cha-am. We zijn in een hotel terecht gekomen wat boven onze verwachting was,een kamer met balkon met uitzicht op zee en 20 meter van het strand en dit alles voor 550 bath per nacht (7.50 euro pp) Het is warm maar jammer genoeg bewolkt. Er is hier weer volop te eten en te drinken,en gezellige nacht markten. We doen het de komende 4 dagen rustig aan en vertrekken zondag weer naar Bangkok waar we gelijk doorgaan naar het noorden van Thailand. We genieten enorm de zon is gaan schijnen het is nu bijna te warm, we hebben nog fietsen gehuurd en we liggen noodgedwongen elke dag aan het strand. Met een koel biertje en vers fruit. Er komen wel steeds verkopers naar ons toe (je hoeft niet te gaanshoppen je kan aangekleed van het strand afkomen) en de pedicure kwam nog langs wel zo makkelijk.

Reacties

Reacties

nachtburgemeester

Ier in 't beloofde land sturm en regen en een gevoelstemperatuur van 0.4

leny m.

Het is echt herfst,storm en regen.Geniet er van gr.Paul en Leny

nancy

gatver eet jij sprinkhanen?

gr nancy

Hrieps varken

Sjaloom,beter dat jullie nu in het beloofde land zijn! de zon zal er wel spoedig doorbreken...hier niet! windkracht 8 nu en kkkkkoud! de vergunningen zijn rond...dus als jullie over een jaar terugkomen dan is het 16 april Surrenderhrieps en 23 april in het paasweekend Sterkste Man Walcheren.

Groetjes en voorzichtig!!

Broer

Jullie auto staat nog steeds bij ons voor de deur. Af en toe doen we er een rondje boulevard mee. Tot nu toe gaat dat goed.
Voordat jullie de auto terug krijgen zal ik hem nog even stofzuigen want we hebben er crackers in gegeten.
Verder is het hier prachtig weer en gaan we zatermiddag barbecueën in de tuin.

Groeten

Broer en aanhang

Hallo daar,

Ronaldo speelt vanmiddag tegen de Meeuwen (thuis), dus dat wordt spannend.
Over jullie auto gesproken; de benzine is zo goed als op, is het mogelijk dat jullie wat geld op mijn rekening storten om benzine te kopen? Anders ben ik bang dat ik de auto niet naar jullie terug kan brengen.
Verder genieten we van een mooie nazomer en bereiden we de barbecue voor, dit keer doen we vegetarisch.

Groeten uit het pittoreske Vlissingen
PS: Een liter Euro95 kost tegenwoordig € 1,57

Broer

Hallo daar,

Even een update van het laatste nieuws alhier:
Om onbegrijpelijke redenen is het voetbal van Ronaldo afgelast, en pakjesboot 12 is in Harderwijk aangekomen: Sint is weer in het land!!

Ik hou juliie op de hoogte.

Andre en Kees

Genieters, een groet uit Grieps, leuke video's ;maar dat stukje bladgoud is maar krenterig hoor, is dat zo duur daar? nog veel plezier Groetjes

Broer

Hallo daar,

We genieten hier van een mooie voorwinter.
Gisteren niets gevonden in mijn schoen, dat was wel een tegenvaller. Ik hoop dat Sint bij jullie actiever is.
Verder heb ik deze week nog een Key Assessor training van 2 dagen, wel leuk om te weten dacht ik zo.
Gail wilde nog weten of het eten een beetje smaakt of dat je nog steeds met crackers bezig bent?

Groeten en tot de volgende keer.
Broer, schoonzus, kinderen en peetkind (kadootje weet je nog....)

Broer

Ha daar;
Ronaldo heeft met 13 - 2 van FC Volharding (Ovezande) verloren afgelopen zaterdag. Goed nieuws is dat hij het tweede doelpunt van Walcheren heeft gescoord.
Kortom bij uitwedstrijden is het hartstikke handig om een tweede auto te hebben.
Ik heb maar niet gewacht tot julie geld overmaken en ik heb op eigen incinatief er maar weer € 30 benzine in gegooid. Dat verekenen we later wel, ik hou de autoradio zo lang als onderpand.
Verder weinig nieuws, ik zit de hele week in Lelystad.

Groetjes uit het verre Vlissingen
Broer en aanhang

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!