van moskou naar bangkok

Bangkok (Thailand)

3 t/m 10 november Bangkok (Thailand)

We zijn er weer!!! Het is weer even gezellig als 15 jaar geleden en hebben weer oude vrienden ontmoet Mr Sak en Ta met haar moeder heeeel gezellig.

De eerste dag in Bangkok zijn we weer in de Kaosan road beland (backpack straat) daar hadden we een hostel vlakbij dit leek van buiten nog heel wat maar eenmaal in de kamer was het erg vies. Overal beesjes en tot 6uur s,morgens disco muziek voor de deur dus de volgende dag gingen we snel naar een ander hostel dit was gelukkig veel schoner en rustiger. We zijn met de water taxi naar het konigklijk paleis en de watarun geweest hier was nog niets veranderd behalve de intree. (veel duurder geworden). Er zijn monteel veel toeristen in Bangkok omdat het zuiden veel last heeft van de overstromingen. Het weer hier is zonnig en 30 graden. We doen alles met de lokale bus dit kost 7 bath (20 euro cent) Maar het zijn grote afstanden Bangkok is even groot als de provincie Utrecht. Vandaag zijn we naar de Weekend market geweest. Hier kan je alles kopen van kleding tot schildpadden,honden vogels en egeltjes. We zijn met Ta en haar moeder naar Ayutthaya geweest dit ligt 2 uur van Bangkok af.Ayutthaya was 700 jaar geleden de oude hoofdstad van Siam (Thailand). Deze stad bestaat uit oude tempels en boedha beelden dit was erg mooi maar met 35 graden iets te veel van het goede. Ook hebben we de Crocodiles farm en snake farm bezocht waar je met elk beest op de foto mag en ook mag voeren voor 20 bath koop je een kip die je aan de krocodillen,tijgers en beren kan voeren filmpje (volgt nog). Na 8 dagen Bangkok hebben we besloten om het strand op te zoeken, dindag zijn we naar Cha-am vertrokken.

Helen en Maureen

Hoi luitjes,

We genieten volop van jullie verhalen en zijn heel benieuwd hoe het nu is in Thailand. Zijn ook benieuwd of de Mac er nog zit in op Suakaum road want dat was echt een hele belevenis....een thaise BIG MAC hahahahaha met thaise saus brrrrrr
Heel veel groetjes en genietse verder..............

Thuisfront Vlissingen

Vanmiddag brengen we jullie dorstige auto weer terug. Geen noemenswaardige extra krassen.
Wel handig zo'n tweede auto, zeker als je geen wegenbelasting of verzekering hoeft te betalen.
Op verzoek van onze ouders heb ik nog wat foto's naar jullie hotmail gestuurd. Ik hoor het wel of jullie er nog meer willen.
Verder weinig nieuws. Doe de groeten aan Taa.

Groeten uit een verschrikkelijk nat en koud Vlissingen

Plonus en Sanny

Hoi luitjes
We hebben weer genoten van jullie prachtige foto's.
Heel bijzonder van de dierentuin.
Geniet nog van deze bijzondere vakantie.
Hier alles goed
Groetjes
Sanny en Plonus

Wies, christel, joline en siska

Hoi collega,

We hebben net je foto´s bekeken... gaaf joh!
je ziet al heerlijk bruin, hier is het maar koud.

We denken aan je, en tot februari!

Groetjes vanuit de zusterpost mondriaan