van moskou naar bangkok

Kuala Lumpur (Malaysia)

VANAF NU KUNNEN JULLIE OOK ONZE VIDEO'S BEKIJKEN.

30 oktober t/m 2 november 2010 Kuala Lumpur

Na een vlucht van 4 en een half uur zijn we geland inde hoofdstad Kuala lumpur(30 graden). Het was een hele cultuurshock we waren opeens niet meer de enige 2 buitenlanders we gingen weer op in de massa. We zitten midden in het centrum dicht bij de Petronas twin tower. Vergeleken bij China is Kuala Lumup relatief klein maar wel overzichtelijk en ze spreken goed engels, het eten is hier ook veel beter. Gisteren zijn we nog in Chinatown geweest maar alles is veel duurder dan in China, vandaag gaan we verder de stad verkennen.We hebben de monorail ook ontdekt deze rijdt dwars door de stad en het is erg leuk om vanboven af naar de stad te kijken.

Maandag avondhebben we gegeten in het luxe hotel vanRonald Schuking en de volgende dag hebben we zijn werk bezocht dit was zeer intressant. Het is leuk om zo ook eens zijn werk te zien.

Reacties

Reacties

llse

Hoi Marco en Roos,

Naarmate jullie verder reizen, wordt ik steeds meer jaloers! Wat een mooie verhalen en foto's!!!! Keep up the good work.. :)

Angela

Hoi Marco en Roos,

Dit is mijn eerste reactie. Ik probeer jullie reis zo veel mogelijk te volgen. Ik moet zeggen dat wat ik tot nu toe heb gelezen en gezien er werkelijk fantastisch uitziet. Echt geweldig, wat een mooie reis hebben jullie en wat maken jullie gave dingen mee. Eerlijk ik ben echt jaloers op jullie, zo'n fantastische onderneming zou ik ook wel willen. Geniet lekker verder en hou ons op de hoogte. Ik zal zeker proberen de rest ook te blijven volgen, want ik wil zeker lezen en zien wat jullie nog meer gaan ondernemen.

Groetjes Angela en René

Johan

En hoe zit het nu met het kado voor Ronaldo en je peetkind? Er zijn ook mensen die niet continu vakantie hebben.....

We hebben nog steeds het volle vertrouwen in jullie.

Groeten uit een doner Vlissingen
Broer, schoonzus en een heleboel mensen die net jarig zijn geweest

Johan

Nou, nog steeds niets gehoord over de kado's... Da's jammer.
Wel wilde ik even mededelen dat ik jullie auto weer ga lenen zaterdag. Ronaldo geeft namelijk een feestje in de Parel (het mag wat kosten) en zodoende moeten we 7 jongens naar Domburg verplaatsen. Ik ga ervan uit dat jullie het niet erg vinden als de Honda een paar dagen bij mij voor de deur staat.
En wees blij, dan gooi ik er weer wat bezine in.

Groeten uit een bewolkt Lewedorp
Johan

Sanny

Hoi jongelui
Jullie hebben al aardig wat meegemaakt.
We genieten van de video's
Het is echt gaaf.
Groetjes
Sanny en Plonus

Frank

Eej oewist.

Ik heb jullie verhalen gelezen en een groot deel van de fotokes bekeken.
En ik moet zeggen, wat een gèèf (sorry voor mijn Berregs) avontuur.
Door jullie verhalen en de fotoos beleef ik een klein stukje van jullie avontuur mee.
Mar eeuh . . wie is die man met dat kale hoofd die ik regelmatig op de fotoos zie? Is da un achteleke tietie?

Oudoe, agge mar leut et!

sjaan

ik heb de fotos gezien dingen die je hier niet ziet wat ik hier mis is een blontje en ook een kale kop .geniet er van groetjes van mij

Diane

Wat een super gave bouwwerken zeg, dan voel je je soms maar een klein poppetje volgens mij! Ook heel leuk dat we nu ook video's kunnen zien. Kunnen we je stem nog eens horen want dat hriepse accent beginnen we toch wel te missen hoor!
Nog heel veel plezier jullie en blijf vooral schrijven en filmen, ik volg het met plezier
groetjes Diane

Ina de Visser

Hallo Marco en Roos, geniet van jullie trip! Ik volg jullie op de computer. In Simnia is het druk, we w88 met smart op jouw versterking Roos....grapje hoor. Het zal ook wel een schok zijn als jullie weer terug in Zeeland zijn en weer moeten gaan werken, maar ja dat duurt nog even.

Johan

Hallo,

Vandaag leen ik jullie auto weer.
Oh ja, ze hebben me gevraagd om voor 2 jaar naar Zuid Afrika te gaan. Ook daar eten ze frites. Weet je gelijk waar de volgende vakantie heen gaat.
Ik moet nu hangen want Ronaldo gaat voetballen tegen de Noormannen.

Groeten
Johan, Gail , Gabriela, Ronaldo (nog steeds geen kado gehad) en Elize (ook nog geen kado gehad), de buren, straat, wijk en de rest van Vlissingen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!