van moskou naar bangkok

Naar Moskou

26 september Dusseldorf

Om 13:30 zijn we vertrokken van uit Grijpskerke richting Dusseldorf. Hugo en Jacintha hebben ons gebracht.Nadat we de bagage in het holiday-inn hadden afgezet,gingen we eten bij de plaatselijke MC. We zijn optijd gaan slapen omdat de wekker op 7uur stond.

27 september Moscou

8uur werden we opgehaald door een shutle bus die ons naar de luchthaven bracht.Om 10:40 vertrok het vliegtuig met 25 min. vertaging. We kwamen Moscou tijd om 16:00 aan 2 uur laterdan in Nederland.De douane verliep soepeltjes,In de aankomst hal stond onze tranfert al te wachten. Deze bracht ons in anderhalf uur naar het hotel. Daar aangekomen hebben we de bagage op de kamer gezet en we zijn gelijk de Metro ingedoken, naar het Rode plein en Kremlin. De metro was al een behoorlijke onderneming, omdat het Russische niet te herkennen is alleen al het woordje uitgang=vichat (en dan met vreemde tekens).We hebben het toch gered met handen en voeten.

28 september Moscou

Vandaag hebben we de toer van gisteren herhaald en dat ging veel beter. Sommige metro's zijn een klein museum zie de foto's. We hebben net inkopen gedaan voor de 5 daagse treinreis die vanavond van start gaat. Dan horen jullie een paar dagen niets van ons pas in Mongolié is er weer internet

Rien

Beste Marco en Roos,
Geniet met volle teugen van jullie avontuurlijke reis.
Ik ben al benieuwd naar je volgende e-mails.
Groeten,
Rien

Diane

Nou de kop is er af! Zo te lezen is het begin van de reis allemaal goed verlopen. Leuke foto's en wat een prachtige gebouwen! Jullie komen vast ogen en oren tekort.....Succes in de trein en tot schrijfs maar weer. Groetjes!!!!!

Leon

Het avontuur is begonnen, of eigenlijk al in volle gang, en ik heb de indruk dat jullie nu al genieten. Heel veel plezier de komende dagen; goede reis!

Fabienne

Hoi (huidige over en toekomstige achter) buren,

Jullie zijn veilig aangekomen zie ik! Ben benieuwd naar het volgende reisverslag, ziet er prachtig uit! Veel plezier samen. (btw we hebben bouwvergunning!) Groetjes!!!!!!!!

adrie en karin huibregtse

Deze site gekregen van bram verhage, leuk om jullie te
volgen, goede reis en veel plezier!!!!

Jolanda

Het eerste stuk van de reis ziet er al goed uit, ben wel heel erg benieuwd naar de rest... Dus ik blijf jullie volgen.
Dikke Brasa!!!

magda

gelukkig heb jullie reisverslag gevonden via jacinta,
ik blijf jullie volgen foto's zien er prachtig uit, verslag leuk om te lezen.

veel plezier
groetjes magda

marian woudstra en ed sleijpen nachtwacht

hallo roos en marco
hier even een berichtje uit nachtelijk domburg simnia.
wanneer kom je terug, we redden het hier niet zonder je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geintje.
even jullie fotos bekeken, ziet er allemaal erg mooi uit.
nou geniet van jullie reis gr marian en ed

Antoinette

Eindelijk zijn jullie dan op pad. Ik hoop dat jullie er goed van genieten en zal jullie volgen. Een beetje jaloers ben ik wel :)
Mooie foto's! Ga zo door

Annelies

Eeeeejjjj Roosje en man,

Nou, dat ziet er goed uit. Ongelooflijk; zo zit je nog aan een MDO en zo zit je in Moskou!! Of eigenlijk al in de trein....Gaaf!!!!!!Genietze!!!! Dovidenja...(of zo iets)

eveline

Hallo vakantie gangers,

Geniet en neem veel foto`s van jullie super avondtuur.
wij, rob en ik, zullen jullie volgen en spannende verhalen lezen.

SUPER GAAF

eveline

klikte te snel dus de taal fouten neem je maar voor lief.

Andre en Kees

hoi genieters mooie foto`s; voor ons is het ook bijna zover tot gauw groetjes

Natasja

Hey vakantiegangers,

net even zitten genieten van jullie mooie foto's. ziet er geweldig uit! Zo kunnen we jullie toch af en toe "zien". Kimberly heeft al een paar keer gevraagd "waar zijn Roos en marco nou? wel stil zo in het straatje hoor. Geniet maar lekker en bezorg ons maar veel mooie verhalen. liefs Arjan, Natas en Kimberly

Mark Felius

Hallo Roos en Marco,
Het kostte even tijd om jullie reisverhalen en foto's te bekijken. Indrukwekkend en mooi ! Een andere wereld waardoor je hetgeen zich buiten Zeeland afspeelt meemaakt. Geniet van iedere dag en de ervaringen die jullie opdoen !