van moskou naar bangkok

eindelijk

Eindelijk hebben we ze dan.

DE VISUMS!!!!!

Gisteren middag zijn we nog in allerijl naar Den Haag gecrossed(zosnel als de trein reed)

Vijf minuten bij de visumdienst geweest en nog maals 2,5 uur terug.

De backpack van mij (Marco) is al zo goed als bepakt,Roos ziet af van een rugzak zij neemt een reis trolly mee.Handig ding op wieltjes.

Ze kuukelde bijna achter over toen ze mijn rugzak om deed,en er zat nog maar 14 kilo in.

Laughing

Nogdrie nachtjes slapen en dan vertrekken we naar Dusseldorf.

We hebben een hotelletje geboekt bij de luchthaven.

We vliegen om 10.15 naar Moscouw dus hoeven weniet midden in de nacht van huis te vertrekken.(ook wel lekker voor Hugo die ons met een vette mercedes brengt).

Nou ik schrijf wel weer wat als we van start gaan.

Trouwens hartstikke leuk van alle reacties

groeten van Marco en Roos.

Reacties

Reacties

Ronald Schukking

Doet jullie telefoon het in Kuala Lumpur of bekijken jullie steeds je mail. Laat even weten als jullie aankomen, waar jullie zitten inckl. adres en hoe ik jullie kan bereiken als ik in KL aankom

met vriendelijke groet

Ronald

Caroline

Heb je niet meer kunnen spreken Marco, maar bij deze wens ik jullie een hele mooie avontuurlijke reis toe en dat jullie maar mogen genieten!! Leuk om alles te kunnen volgen, ga ik zeker doen! Wij in het Middelburgse ploeteren nog wel even door.
Heel veel plezier!!

peter en vanessa

als ik je niet meer spreek een hele goede reis, wij gaan jullie zeker volgen.
heel veel reis plezier

Guus

He Marco en Roos, hoop dat jullie een goeie tijd tegemoet gaan, en dat er overal JUPIEEE is!!!

theo en Henny

We zijn erg blij dat de deur nu open staat voor jullie reis
Nu de visums binnen zijn. We bellen nog effe voor dat jullie weg gaan Liefs Theo En ma.

Ilse

Ha die Marco en Roos,

Ik heb je helaas door mijn (vele) nachtdiensten gemist voordat je wegging Marco, maar ik wens jullie heel veel plezier!! Ik hou jullie in de gaten..
Groetjes Ilse

Hugo

Zet um op eej!!

Ludmila

Marco, veel reisplezier samen. Geweldig dat jullie dit mogen beleven.
Groeten van je collega van de Medische Dienst Torentijd.

Mirella en Marko

??????? ???? en ????! Ga er vanuit dat je het bij thuiskomst volledig leest en snapt!!!

joepdoei en de mazzel, tzal rustig zijn bij Sanderse hahahaha

Mirella en Marko

ohhh hij doet ut niet!!!!! zie bovenstaande had russisch en chinees gecopieerd maar ja....... er stond: goede reis en geniet ervan!

Leon en Nanda

Nou, het bijna zover! We wensen jullie een...

?????

Groetjes, we zullen de site in de gaten houden.

eric en linda jacobse

Hee grobbekuikens.

Eindelijk is het zo ver.de trip van jullie leven, maar wel een good trip.maak er een geweldige tijd van en zoals een oost-indisch wijsgeer ooit zei:geniet van het leven,geniet van de zon, gooi alle deuren open maar pleur niet van het balkon.Misschien zien we jullie nog wel op discovery tijdens jullie oerwoudgeweld en survivaldriften. Zou mooi zijn. Oke mensen, nogmaals heel veel plezier en een behouden vaart.moi.

groeten en liefs van eric en linda.

Martijn Hartman

Veel plezier en lekker douchen Marco

Diane

Hey Marco en Roos een hele goede reis en ik ga jullie zeker volgen op dit avontuur. Veel plezier!

Ilse (je nichtje uit Rdam)

He Roos en Marco,

Ik wil jullie heel veel plezier wensen met jullie mooie reis. Geniet ervan!!!

Dikke zoen

nancy

Hay marco, heel veel sterkte met het vliegen zal voor je duimen. Veel plezier gr nancy

peet en mar hrieps

veel plezier,hopelijk hebben je een leuk gezelschap in jullie coupe,in de trein.
Mazzel

Wies, Connie en Christel

Hey,
We zijn wel even benieuwd hoe jullie vliegreis en 1ste stukje van jullie treinreis verlopen is, en of je ons al mist!
Èn zitten jullie met Russen in de trein. (kan je lekker aan de wodka hé Roos)
We horen er wel van.

Wies, Connie en Christel

Nog even......... hoe is het met de wegwerptoilet?????

eddy en wilma

hoi roos en marco ik wilde nog langs komen voordat je weg gingen sorry we hopen dat jullie een goede reis hebben en veel plezier groetjes

Ma en Theo

Lieve Gasten
We hopen dat jullie goed geslapen hebben ,het was heel leuk hé om elkaar dan weer eens.te zien al is het dan via de Cam ;Echt Leuk hoor!! en de filmpjes hebben we ook door gekregen die stonden vanmorgen maandag op de mail. Nou groetjes van ons .

rene

Marco en roos. Veel plezier op jullie reis verder nog. Groetjes rené nijsse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!