van moskou naar bangkok

voorbereiding in volle gang

Nou, we zijn net terug van de arts waar we de vactinaties hebben gehad voor buiktyfus.

Roos kreeg er een meer (haha) omdat die nog geen hep-A had.(zie foto's)

Ik had deze al via mijn werk gekregen.

Op de tafel hebben alle papieren en documenten van onze nieuwe woning plaats gemaakt voor alles wat we nodig hebben voor de trip.

Volgende week gaan we nog een netbook (minilaptop) en een videocamera aanschaffen om jullie op de hoogte te houden van de reis,ook voor ons zelf natuurlijk.

De paspoorten liggen nog bij de visumdienst en ben benieuwd waneer deze klaar zijn.

Tegen de tijd dat we weg gaan zet ik er weer een verhaaltje op,dat is over 5,5 weken precies.

Reacties

Reacties

Erik Flameling

He Bok, ziet er profesioneel uit die weblog van je.
Hoe ben je zo wijs geworden om dit in elkaar te flansen....haha.
Bij deze wensen wij jullie veel plezier bij de voorbereiding van jullie reis en straks maar lekker genieten op asiasafari.

Groentjes,
je broer, schoonzus en de 4 kids....

Johan, Gail en de kids

Nou, spannend. We zullen jullie volgen tijdens de trip.

In elk geval alvast veel plezier met het voorbereiden (tijdens die periode heb je in elk geval nog geen diarree en ellendige muggen!!)

Groetjes broer, schoonzus, neven en nichten

pa en ma vlieger

We zullen jullie thuis erg missen

Chrisje

Hey,
Het klinkt wel allemaal erg spannend hoor!
Nog even en dan gaan jullie aan de grote reis beginnen, ik zal Roos (en jou ook hoor Marco) wel erg missen hoor op het werk.

X

Menno en Mandy

Veel succes bij de grote reis die jullie gaan maken.

Mirjam

Gaaf man! Geniet er van!

pa en ma

het wordt steeds spannender''

Tanja en Kees

We wensen jullie een heel fijne vakantie. Het komt al dichterbij!
We volgen jullie via de website.
groeten Tanja en Kees Davidse

Marieke

Een hele prettige reis en denk ook af en toe aan de harde werkers thuis.

Bert Scheeringa

Ik wens jullie een hele prettige reis, wij zorgen wel dat het veilig blijft in de bajes.

groet Bert

Ton Dekkers

Ik hoop dat jullie genieten van jullie grote & mooie reis. Hopelijk verloopt alles volgens plan. Ik zal jullie regelmatig volgen via de site. Goede reis en een behouden thuiskomst.

Ineke

Ik wens jullie heel veel plezier op dit geweldige avontuur!
Ik ga jullie volgen :-)
Enne....pas goed op elkaar ;-)

`Marja Kortlever

Hey Marco, ik wens jullie een spannende, veilige en mooie reiservaring toe!!
Ik zal je volgen.....

Eline (collega van Marco)

Leuk dat we jullie mogen volgen!

Ik wens jullie veel succes met de laatste voorbereidingen en de eerste treinrit!

Veel plezier op jullie avontuur!

Groetjes Eline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!