van moskou naar bangkok

Pattaya

27 t/m 31 december Pattaya

Wat eens zo'n klein vissers dorpje was is nu uit gegroeid tot de meest toeristische plaats in Thailand. We zijn hier 20 jaar geleden geweest en toch zijn er nog dingen hetzelfde gebleven.(Micke,s Shoppingmaill)Maar het meeste wat opvalt hier dat het overspoeld is met Russen (zelfs uithang borden in het Russich) De boulevair is helemaal vernieuwd en er zijn veel toeristen maar dat komt ook omdat het nu hoogseizoen is. Het weer is goed hier alleen veel wind. We hebben de eerste 2 dagen aan het strand gelegen dat beviel goed en s, avonds hebben we ons in het nachtleven gestort het is erg gezellig overal buiten barretjesmet een rode gloed ze hebben ook de beroemde 'walking street' met go-go bars en restaurants. Over deze straat is nog een serie geweest bij SBS 6 en zo is het ook in het echt.Vandaag zijn we naar het eiland geweest wat voor de kust ligt (koraaleiland) het was een uur varen met de boot en toen we er waren konden we heerlijk zwemmen het enige nadeel was dat er overal speedboten lagen en jet ski'sen als je wat wilde kopenwas dit 3x zo duur als het vaste land. Gelukkig hadden we genoeg meegenomen. Verder is Pattaya erg gezellig en je hebt er altijd zon, zee en strand. We hebben besloten om oud en nieuw te vieren in Bangkok (6 uur eerder dan in Nederland) We slapen weer bij Mr Sak (Ben's guesthouse) Dus morgen vertrekken we met de bus richting Bangkok en 2 januari gaan we naar Kanchanaburi naar de beroemde bridge over the river kwai.

Reacties

Reacties

Broer

En weer een nieuwe nieuwsflash vanuit Vlissingen:
Gisteren hebben we dus de Ketjapkip met pittige sinaasappelkoolsalade gegeten. Een ware culinaire ontdekkingsreis! En, we zijn niet te stoppen; vandaag wordt het of een curry van bloemkool, aardappel en eieren of zuurkoolstamppot met rookworst. Ik denk het laatste omdat dit meer in lijn ligt met het intergratiebeleid van het huidige kabinet.
Verder ben ik nog naar een medische keuring geweest en ze wisten me te vertellen dat ik overgewicht heb. Het was dus ook de laatse keer dat ik naar een medische keuring ben geweest. Hoe durven ze.
Verder wilde ik nog wat vuurwerk gaan maken maar omdat de rest van het thuisfront Vlissingen maar matig positief reageerde ten aanzien van dit idee heb ik besloten om bij wijze van hoge uitzondering maar vuurwerk te gaan kopen. Ik heb nog een volle dag de tijd.

Nou, veel plezier in Pattaya en ik hoop dat er niet al te veel dezelfde dames in de barren zitten als 20 jaar geleden.

Groeten uit een zonnig en veel te warm Vlissingen
Thuisfront

llse

Ha die Marco en Roos. Ik wens jullie nog veel reisplezier en een top 2011!!!
Tot snel weer.

Grtzzz llse

sandra

Hey Marco en Roos,

Wij wensen jullie een gezond en liefdevol 2011 toe, en geniet nog van de laatste weken van jullie reis.

Groetjes Bert,San,Aniek en Stefan

Jo en Riet Janse

We kregen via Lo Francke door dat we jullie weliswaar wat laat maar toch kunnen volgen op jullie wereldreis.
Jullie zien wat van de wereld zeg enorm gewoon.
We wensen jullie een hele goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2011 vanuit Grijpskerke Jo en Riet Janse

Broer

Vuurwerk is gekocht; een vuurpijlen assortiment van 6,95, 200 kanonslagen voor de kids (totaal 5,90) en een peperduur pakket, super experience met allerlei potten en romeinse kaarsen. Ze hebben mist voorspelt dus ik had zo iets; niet te hoog inzetten op de vuurpijlen.
Verder gaat Gail nog loempia's, pasteitjes, witte nasi, huzarensalade en pom klaarmaken. Gezien de hoeveel ingekochte grondstoffen denk ik we bovenstaande de rest van de week eten.
Ook heb ik nog een fles (echte) champagne. Moet en Chandon Nectar Imperial. Het heeft soms voordelen dat we een fabriek in de Champagne regio hebben staan. We zullen toost uitbrengen op jullie. Aangezien ik niet van Champagne hou heb ik maar een paar flessen Westmalle Tripel voor mezelf gekocht. Voor de komende en gaande man hebben we Jupiler.

We horen het wel

Groeten
thuisfront Vlissingen

Het gaat knallen.

Leon

Marco en Roos,

De allerbeste wensen voor 2011!

Leon.

Andre en Kees

Marco en Roos; een gelukkig nieuwjaar toegewenst . de tijd gaat nu wel erg snel voor jullie , geniet nog maar aan strand, gaat hier niet lukken, voorlopig.Groetend, een somber en regen genietende Griepskerke..........

marijke

Ha Roos en Marco, Hoe was jullie jaarwisseling??Wel wat anders dan op Ghrieps!Ik wens jullie gezondheid,voorspoed,liefde en veel reisplezier toe voor 2011!! Het was hier mistig,alleen maar knallen gehoord,maar niks gezien.De sneeuw is weer weg.
Fijne reis verder!Groetjes Marijke

Plonus en Sanny

We genieten nog steeds van jullie reis.
We wensen jullie een goed en gezond 2011 toe.
Nog een goede reis verder
Groetjes Plonus en Sanny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!